A lakosság által igénybe vett információforrások a filmpiacon

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

A dolgozat fő témája a filmpiacon alkalmazott marketingkommunikációs eszközök, valamint ezek hatásai a fogyasztókra. Külön bemutatásra kerülnek a filmfogyasztással járó fogyasztói kockázatok, valamint az ezek csökkentésére alkalmazott kommunikációs tényezők. Vizsgálat tárgyát képezik a filmfogyasztói döntéshozatal során igénybe vett információforrások, valamint azok fogyasztói megítélése, kiemelt tekintettel a filmelőzetesekre. Szintén tanulmányozásra kerül a szájreklám szerepe a filmválasztással kapcsolatban. Primer kutatásom során kvalitatív kérdőíves felmérést alkalmaztam, melynek segítségével megvizsgálhattam a fentebb felsorolt tárgyköröket. Eredményeim elemzése során megállapításokat, javaslatokat teszek, melyek a témában érdekeltek, valamint a téma iránt érdeklődők számára érdekesek lehetnek.

Leírás
Kulcsszavak
film, marketing, filmmarketing, marketingkommunikáció, filmfogyasztás
Forrás