A Maródi és Fiai Nagykereskedelmi Kft. működési stratégiájának vizsgálata

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Jelen tanulmányom arra keresi a választ, milyen lehetőségekkel rendelkezik egy kényszervállalkozásból indult kisvállalkozás ahhoz, hogy túllépve saját keretein fejlődni tudjon a hazai piacgazdaság színterén. Ezért szakdolgozatomban egy családi vállalkozás működési stratégiájának elemzését mutatom be. Ennek jelentőségét gazdaságpolitikai indokokkal is alátámasztom.A téma aktualitását az adja, hogy az egyre növekedő piaci versenyben azok a vállalkozások maradnak hosszútávon életképesek, akik tudatosan tervezik stratégiájukat. A kutatás célja azon mutatók összegyűjtése, elemzése, melyek reális képet nyújtanak a kisvállalkozás piaci helyzetéről, eszköz és személyi állományáról, az általa forgalmazott termékek piacképességéről. Vizsgálom a konkurenciát, versenytársak piacképességét, összehasonlítom a cég mutatóit a legnagyobb vetélytárs mutatóival. Az összegyűjtött adatok és elemzések alapján olyan javaslatokat kívánok megfogalmazni, mely a cég növekedését és piaci helyzetének stabilitását eredményezheti. A Kft. jelenlegi helyzetén hogyan tud javítani és milyen változásra van szükség céljai eléréséhez.

Leírás
Kulcsszavak
működési stratégia, stratégia, terv, vállalat
Forrás