Személyiség, influencer, márka

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Könnyű egy új Instagram oldalt elindítani, de jelentős számú követőre csak az tehet szert, aki erőteljes jelenlétet tud adni egyedi személyiségének, valamint mások számára is vonzó stílust alakít ki, amelyet szívesen utánoznak. Így foglalja össze az instagramos személyes márkaépítés kötelező alapját a kaliforniai fényképész és stylist, Leela Cyd, akinek étel¬ és életmód fotói, képes úti beszámolói hatvanezer követőt szereztek az Instagramon. A képi tartalmak tudatos megkomponálása, összeválogatása, rendszeres megosztása az Instagramon egyedi személyiség építésére ad lehetőséget. Ha a feed megkülönböztethető és folyton frissül, akkor követők sokaságát vonzhatja. A kreatív jelentéstermeléssel sokakat befolyásolni tudó személyiség az influencer. Megvan az esélye arra, hogy a digitális platformon márkát építsen egyéni személyiségéből. A szórakozásból így lesz munka, a hobbiból pénzkereset, ehhez azonban a tartalmak és az Instagram oldal tudatos menedzselése szükséges. Dolgozatom ezt a folyamatot vizsgálja.

Leírás
Kulcsszavak
személyiség, influencer, márka, brand, feed, Instagram, posztolás, újmédia, youtube, követés, story
Forrás