A Hell marketingpolitikája-és észak-magyarországi jelenléte

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

A Hell marketingpolitikáját vizsgáltam a dolgozatomban. Arra voltam kíváncsi, hogy egy teljesen magyar tulajdonú cég, hogy érhet el ekkora sikereket mind hazánkban, mind pedig a külföldi piacon. Kezdeti marketing stratégiáját összehasonlítottam a 2018-as marketing koncepciójával. Mindemellett bemutattam a vállalat történetét, összehasonlítottam a nagy vetélytársával a Red Bull-lal, valamint elemeztem 3 reklámfilmjét a Hellnek. Másik része a dolgozatomnak az észak-magyarországi jelenlétéről szólt. A Hell ugyanis rengeteg beruházással és jótékonykodással segíti az elmaradt borsodi régió jobbá tételét.

Leírás
Kulcsszavak
Hell Energy, energiaital, marketing
Forrás