Generációs médiahasználat és újmédia eszközök

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

A dolgozatomban a médiahasználati szokásokat szeretném bemutatni X, Y, Z generációkra bontva magyarországi viszonylatban. Rá szeretnék mutatni arra az esetleges problémákra, illetve előnyökre, amit ez rohamosan fejlődő világ hozott létre a médiahasználatban. Meg szeretném vizsgálni, hogy az X generáció, akik nem ebbe a modern világba születtek, hogy tudták felvenni a lépést a túlzottan fejlődő technológiával, illetve, hogy az Y és Z generáció, amibe jómagam is tartozok, hogyan fordítja ezt az információs és digitális tudást előnnyé. A kutatásomban választ szeretnék kapni arra is, hogy a megnevezett generációk milyen tartalmak iránt érdeklődnek, milyen közösségi oldalakat használnak, milyen rendszerességgel használják azokat és milyen mértékben vált életük részévé.

Leírás
Kulcsszavak
generációk, generációs marketing, újmédia eszközök
Forrás