Közösségi média a hazai élelmiszeriparban vállalati példán keresztül

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

A dolgozatom a közösségi média marketing témában íródott, a kutatásommal pedig azt szerettem volna megtudni, hogy a fogyasztókat milyen mértékben befolyásolja ezeken a felületeken megosztott reklámok és mennyire hatnak ösztönzően a vásárlásra. A gyakorlati problémában a hazai kis- és középvállalatok online megjelenését vizsgáltam Gyermelyi Zrt. élelmiszeripari vállalat példáján keresztül. Bemutatásra kerül az internet és a közösségi média fejlődése, majd pedig típusainak a részletezése. Primer kutatásom során a kérdőíves megkérdezést választottam, ami egyrészt felméri az alapvető internetezési szokásokat, másrészt pedig a Gyermelyi Zrt. online felületeivel való elégedettséget. A dolgozat az eredmények elemzésével zárul.

Leírás
Kulcsszavak
közösségi média, élelmiszeripar, marketing
Forrás