Oktatási stratégiák napjainkban, a generációelmélet és az infokommunikációs technológia eszközhasználatának tükrében

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Napjaink felgyorsult technikai fejlődése, hatással van az oktatási folyamatra is. Ez természetesen mindkét felet érinti, úgy a pedagógust, mint a tanulót. A különbségek abból adódhatnak, hogy míg napjaink tanulói már magabiztosan használják az okos eszközöket, addig a pedagógusok nem preferálják azokat első körben. Szakdolgozatomba ezért vontam be a generációelméletet és annak összefüggéseit az infokommunikációs technológia eszközeinek használatával. A sors – sajnos – úgy hozta, hogy közben történelmet írunk: a digitális oktatás itt van! Annak minden szépségével és problémájával együtt. Dolgozatom előtanulmány, amely a jelenlegi oktatási helyzettel együtt később mindenképpen megérdemel egy széleskörű felmérést ebben a témában!

Leírás
Kulcsszavak
oktatási stratégiák, generációelmélet, infokommunikációs eszközök
Forrás