Az önértékelés és a testkép alakulása a közösségi média-használat függvényében

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Dolgozatomban a közösségi média, az önértékelés és a testkép kapcsolatát vizsgáltam az Y és a Z generációban. Azért ezt a két korosztályt választottam, mivel így kirajzolódhatnak a különbségek és a hasonlóságok e tekintetben. A szakirodalmi áttekintésben részletesen bemutattam a főbb jellemzőket és kutatási eredményeket, amelyeket az én adataim is nagyrészt alátámasztanak. Bár az összefüggések mértéke több tekintetben csupán csekély mértékű, a vizsgálati eredményeim szerint van kapcsolat az említett változók között. Fontos eredmény a testkép és az önértékelés közötti jelentős összefüggés, amely kiemeli, hogy milyen fontossággal bír az önértékelés fejlesztése, ami kihatással van a testünkről alkotott képünkre.

Leírás
Kulcsszavak
közösségi média, önértékelés, testkép, generációk, társas összehasonlítás
Forrás