A reklámfilmek típusának hatása a kedvelésükre, meggyőző- és figyelemfelkeltő képességükre

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

A dolgozat feltárja, hogy a reklámfilmek milyen mechanizmusokon keresztül hatnak a nézőre, illetve milyen elemek azok, amik a legjobban hatnak arra, hogy a fogyasztónak mennyire tetszik, illetve mennyire meggyőző és figyelemfelkeltő a számára. A vizsgálat fő kérdései, hogy a különböző típusú reklámfilmek, a reklámfilmek dinamikája, a kiváltott érzelmek hogyan hatnak a nézőre, valamint vannak-e demográfiai eltérések abban, hogy egy adott reklámfilmet milyennek ítél meg a fogyasztó. Az adatok elemzése után az eredmények azt mutatják, hogy az érzelmek kiváltása rendkívül fontos abban, hogy egy reklámfilmet pozitívnak, meggyőzőnek és figyelemfelkeltőnek értékeljenek a nézők. A reklámfilm dinamikája is fontos tényező, ugyanis ha túl gyorsnak, vagy túl lassúnak ítéli meg a néző, jelentősen kevésbé fog számára tetszeni, és a meggyőzőképesség, valamint a figyelemfelkeltő képesség is jelentősen csökken.

Leírás
Kulcsszavak
hatásmechanizmus, meggyőzés, marketing, reklámfilm típusok, figyelemfelkeltés
Forrás