Versenyképességelemzés a XXI. században: a LifeT!lt Food Kft. bemutatásán keresztül

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

A szakdolgozatom célja A lifeT!lt Food Kft. versenyképességének elemzése, bemutatása. A cél, hogy feltárjam egy gyorsan növekvő kkv-kategóriába tartozó vállalkozás versenyképességi tényezőit, mely véleményem szerint iránymutatásként szolgál minden kezdő vállalkozó számára. A dolgozat első felében ismertettem a legfontosabb fogalmakat, melyek szoros kapcsolatban állnak a témámmal, majd ezt követően bemutattam azokat a módszereket, melyek segítségével elemeztem a vállalat versenyképességét. A második felében bemutattam a vállalat makro- és mikrokörnyezetét, marketingcéljait, marketingstratégiáit, alkalmazott marketingeszközeit a 4P elemzésének segítségével. A kutatást pénzügyi elemzéssel és SWOT-analízissel zártam.

Leírás
Kulcsszavak
kkv, versenyképesség, mikrokörnyezet, makrokörnyezet, marketing
Forrás