Márkahűség vizsgálata adott termék kapcsán a mobiltelefonok piacán
Absztrakt
Szakdolgozatomat a márkahűség témakörében írtam. Bemutattam a vásárlási döntés folyamatát, a lojalitás fogalmát, a márkahűség fajtáit, a márkaelemek szerepét és a brand építés alappilléreit. A márkaelemeken belül a szlogent, a logót, és a márkanevet mutattam be. Kitértem a pszichológiai tényezőkre, azon belül is a készpénzes és a bankkártyás fizetés piszichológiájára. Kutatásomat a telefonok piacán lévő márkahűséggel kapcsolatban végeztem, így ez a téma a szakirodalom feldolgozásomban is visszaköszön, példák által, illetve a márkaelemek szerepénél is. Kutatásomat online kérdőíves megkérdezéssel végeztem, az iPhone vagy Android témakörben.
Leírás
Kulcsszavak
márkahűség, arculat, telefonpiac