Az elektromos és hibridautók vásárlását befolyásoló tényezők vizsgálata

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Szakdolgozatomban a fogyasztói magatartást vizsgáltam, azon belül is a vásárlási döntési folyamatot befolyásoló tényezőket az elektromos és hibrid autók vásárlása során. Ismertettem az ehhez kapcsolódó szakirodalmi részt, majd a szekunder kutatás keretében bemutattam az Európai Uniós célokat az elektromobilitás kapcsán, és ehhez felállított irányelveket. Összevetettem az Uniós jogszabályi intézkedéseket a hazai Jedlik Ányos cselekvési tervvel, és megvizsgáltam azok megvalósulásait, az elektromos és hibrid autók piaci szereplésének tükrében, Európában és itthon. Primer kutatásom keretében kérdőíves, kvalitatív és mélyinterjús, kvantitatív módszert is alkalmaztam, melyek során a fogyasztók döntési mechanizmusait és vásárlói preferenciáit vizsgáltam a lehetséges ösztönző rendszer felállítása végett.

Leírás
Kulcsszavak
elektromos autó, fogyasztói magatartás, döntés
Forrás