Az iskolamarketing bemutatása a Debreceni Egyetem Balásházy János Gyakorló Középiskolája és Kollégiumában végzett kutatás segítségével
Absztrakt
Dolgozatomban az iskolamarketing bemutatásával foglalkozom. A szakdolgozat első nagyobb részegysége gyakorlatilag egy elméleti alapvetés, amely általánosságban mutatja be a marketinget, iskolamarketinget. A történeti áttekintéssel párhuzamosan próbálok rávilágítani azokra a releváns ismérvekre, amelyek segítségével kongruens módon lehet végezni a marketing tevékenységet. A dolgozatom második nagyobb halmaza a saját kutatásom prezentálása. A vizsgálat azon túl, hogy a saját intézményem menedzsment tevékenységét analizálja, feltárja azokat az eszközöket, módszereket, csatornákat, amelyek nélkül elképzelhetetlen a hatékony marketing munka az oktatás területén. Az eredmények szintézise révén olyan irányvonalak rajzolódnak ki, amelyek segítséget nyújtanak egy kimunkált marketing stratégia megalkotásához.