ALKOHOLMENTES ITALKATEGÓRIÁK VÁLASZTÁSÁT BEFOLYÁSOLÓ TÉNYEZŐK

Dátum
2020-08-21
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

We performed a customer motivation research with a focus group interview method, applying the Censydiam modell, on the excessively competitive and saturated alcohol free beverage market. Our objective is, through disclosing factors (advantages and disadvantages), influencing alcohol free beverage drink choice, to share our new product development recommendation with a market expansion and thus an increased customer satisfaction will be possible.


Fogyasztói motiváció kutatást folytattunk fókuszcsoportos interjúk módszerével Censydiam modell alkalmazásával a rendkívül éles versenyhelyzetű és telített alkoholmentes üdítőitalok piacán. Kutatási célunk, hogy az alkoholmentes üdítőital termékkategóriák választását befolyásoló tényezők (előnyök és hátrányok) feltárása révén új termék fejlesztési javaslatunkkal a piacot bővíteni lehessen és a fogyasztói elégedettséget növelni.

Leírás
Kulcsszavak
product choice, consumer segments, alcohol free beverage market, Censydiam modell, focus group interview, termékválasztás, fogyasztói szegmensek, alkoholmentes üdítőitalok piaca, Censydiam modell, fókuszcsoportos interjú
Forrás
Economica, Évf. 9 szám 3 (2018) ,