Critical analysis of logistics strategy models in retailing

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar
Absztrakt
Leírás
Logistics is key for retailing because product availability is a signifi cant element of customer service and has key importance for compei i veness as well. In the following I would like to demonstrate the strategic retail models of the academic literature and give diff erent points of view on retail logisi cs. Then, with the help of an empirical study I will elaborate on the model of Hungarian retail logistics.
A kiskereskedelem számára a logiszi ka kulcsfontosságú,  hiszen a termék rendelkezésre állása a vevőkiszolgálás sarkalatos pontja illetvea versenyképesség egyik meghatározó eleme is. A következőkben a nemzetközi szakirodalomban fellelhető kiskereskedelmi stratégiai modelleket kívánom bemutatni illetve a kiskereskedelmi logisztika értelmezésére mutatok rá. Majd egy empirikus kutatás segítségével a magyar kiskereskedelemre jellemző modellt is részletezem.
Kulcsszavak
retailing, logistics, strategy, crisis, kiskereskedelem, logisztika, stratégia, válság
Forrás
Gyűjtemények