The State of the Bulgarian Agricultural Sector in the First Period (2007-2013) of the EU Membership

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar
Absztrakt
Leírás
Nowadays it is imperative in the growing competition that the owners and managers of retail shops know the expectations of customers. In our paper we discuss the impact of time, which is a narrow resource, on shopping with the help of secondary bibliography research and a questionnaire based on a small sample.
Napjainkban az egyre inkább élesedő versenyhelyzetben különösen aktuális, hogy a vásárlói elvárásokat ismerjék a kiskereskedelmi üzletek tulajdonosai és vezetői. A vásárlást befolyásoló egyik szűkös erőforrás az idő hatását a vásárlásra tártuk fel szakirodalmi, szekunder és kismintás kérdőíves kutatásunkkal.
Kulcsszavak
time, customer behaviour, retail customers, idő, vásárlói magatartás, kiskereskedelmi vásárlók
Forrás
Gyűjtemények