Iskolai szociális munka jellemzői Hajdúböszörmény járás köznevelési intézményeiben

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Kutatásom célja, fő kérdése: Hogyan viszonyulnak a pedagógusok/szülők/szakemberek az iskolai szociális munká(s)hoz. Az oktatási-, nevelési intézményrendszer mennyire befogadó, nyitott a szolgáltatás iránt, sikerült-e az együttműködésből profitálni, milyen változtatásokra lenne szükség a hatékonyabb munkavégzés érdekében. Az elemzés teljes körű elkészítéséhez szükséges megvizsgálni a pedagógusok által észlelt problémákat, mi az, amit problémának érez a pedagógustársadalom, milyen módszereket alkalmaznak azok megszüntetésére. Az elérni kívánt célcsoportok összehasonlító elemzésével szeretném megvizsgálni a szükségletek és a lehetőségek szinkronitását, a társszakmákkal való együttműködés tükrében.

Leírás
Kulcsszavak
iskolai szociális munka, óvodai és iskolai szociális segítés, gyermekvédelem
Forrás