A DEAC labdarúgó szakosztály marketing tevékenysége a COVID időszak előtt és alatt

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

A szakdolgozatban bemutatásra kerül, hogyan épül be a marketing a sport világába, és jelenik meg a sportmarketing, mint eszköz egy egyesület életében. Ez a jelenés a Debreceni Egyetem Atlétikai Club labdarúgás szakosztályán keresztül valósul meg. A tanulmány első része a DEAC rövid történetéről szól és áttekintést nyújt annak labdarúgó szakosztályáról is. Említésre kerül a marketing, mint kifejezés, a sportmarketinggel összefüggő általános információk és, hogy milyen szerepe van a marketingnek a sportban. Ezeken kívül a DEAC marketingosztály irodavezető nőjétől közvetlen és valós információk kerülnek szóba az egyesület marketingtevékenységeivel kapcsolatosan. Mindemellett egy online kérdőív segítségével felmérésre került, hogy a válaszadók a 2020/2021-es szezonban mennyire és milyen formában követik az NB2-es fekete-fehér színű debreceni csapatot korábban, és most, a jelenlegi COVID-19-es járványhelyzetet illetően.

Leírás
Kulcsszavak
Sportmarketing, Labdarúgás
Forrás