Laposa pincészet marketingje és borai megjelenése a vendéglátóegységekben

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Magyarország a bortermelés szempontjából már több száz éve kimagaslónak számít. Amint rájöttek, hogy az ország egyes részein, merre találhatók a jó termőterületek, azzal egy időben indult meg a termesztéstechnológia fejlődése is. Ebből adódóan pedig a bortermelésben egyre jobban számított az, hogy milyen minőségű szőlővel dolgoznak. Napjainkban már Magyarország Európán belül is kimagasló minőséget és mennyiséget tudott elérni a bortermelésben és számos borunk és bortermő területünk nyert már rangos díjakat. Mivel Magyarország számos kiemelkedően magas minőségű bortermő vidékkel rendelkezik, ezért úgy gondoltam, hogy bemutatom a magyar bortermelés történetét röviden és hazánk borfogyasztásának szokásait, az egyik kiemelkedő pincészetének termelésével és marketingstratégiájával.

Leírás
Kulcsszavak
bor, marketing, Laposa
Forrás