Nem receptköteles gyógyszer online marketing stratégiája

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Diplomadolgozatom témaválasztásának egyik fő szempontja annak aktualitása volt. Az emberek nagy része naponta több alkalommal lát vagy hall nem receptköteles (OTC) gyógyszerhirdetéseket a televízióban, rádióban, nyomtatott sajtóban vagy online felületeken. Számtalan választási lehetőség áll rendelkezésre mind az orvosok, mind a betegek számára. Ennek következtében szükség van egyre nagyobb hangsúlyt fektetni a gyógyszermarketingre. Dolgozatom témája a magyar piacon elérhető, vény nélkül kapható helyi érzéstelenítő krém: a Li-Pri marketingstartégiája, különös tekintettel az online felületek által nyújtott lehetőségekre.

Leírás
Kulcsszavak
online marketing, drug marketing, social media, gyógyszermarketing
Forrás