Fejedelmi Drive

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Dolgozatomban a tiszakécskei székhelyű Fejedelmi Pékség Kft. által az országban elsőként létrehozott pékség drive megszületését vezettem végig a klasszikus marketing elemeken keresztül. Bemutattam a céget, szóltam a fennállása óta eltelt 1 év működési tapasztalatairól, benne a pillanatnyi üzemelésről. Célom volt felmérni fogyasztói aspektusból hogyan minősíthető a kereskedelmi egység, de kutatásom arra is irányult, milyen további igényeket támasztanak, milyen módosítási javaslatokat szorgalmaznak a használók. Tanulmányozásom során kvalitatív technikával a személyesen felvett kérdőívek adatait csoportosítva építő jellegű visszacsatolást kaptam. Az eredmény alapján megállapítottam a cég és termékei iránti egyöntetű fogyasztói elkötelezettséget, kiemeltem színvonalas szolgáltatásukat. Ugyanakkor néhány konstruktív javaslattal éltem a vállalat szakmai vezetősége felé (bankkártyás fizetési opció kiterjesztése, készlettükör megjelentetése, TQM bevezetése) mely kétségkívül szolgáltatásuk kvalitását emelné.

Leírás
Kulcsszavak
fejedelmi, drive, készletnyilvántartó
Forrás