A Hajdú-bihari Napló különszámai

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

A dolgozatban bemutatásra kerül, hogy a Hajdú-bihari Napló értékesítési csapata különböző tematikájú magazinok megjelenésével hogyan ért el új hirdetőpartnereket. Négy magazin került bemutatásra a záródolgozatban. Nők Fókuszban magazin melynek a célcsoportja a Hajdú-Bihar megyében élő női vezetők, Férfiak Fókuszban magazin a megye férfi vezetőit célozta meg. University Pass kiadvány a 18-25 éves fiatalok számára szólt, az Otthonteremtési magazin a családos és családalapítás előtt állókat szólította meg. A záródolgozatba az is bemutatásra kerül, hogy a négy magazinban sok új ügyfél jelent, de ezeknek a nagy részre csak egyszeri vagy alkalmi hirdetője volt a lapnak.

Leírás
Kulcsszavak
Nők Fókuszban magazin, Férfiak Fókuszban magazin, University Pass, Otthonteremtési magazin, Nyomtattott sajtó
Forrás