Kereskedelem és marketing szerepe az önkormányzati telekértékesítési folyamatokban

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

A szakdolgozatom címe: Kereskedelem és marketing szerepe az önkormányzatok telekértékesítési folyamatában. Dolgozatom általános célja az, hogy bemutassam az olvasónak mi a kereskedelem és marketing szerepe a telekértékesítésekkel, milyen módszerekkel, milyen áron s hogyan tudna megvalósulni egy kis faluban, községben illetve ösztönözzem a fiatal párokat azzal, hogy ha az állam számos segítségeket kínál nekik, azzal éljenek így a jövőbeni életük megkönnyebbítése érdekében.Személyes véleményem, hogy jelenleg megnőtt a túlkínálat az ingatlanpiacon, főleg a vírus miatt, miután jelentősen csökkent a bérlői kereslet, ami éppen a fejlesztésekre elég komoly csapást mért váratlanul. Emelkedett kockázatok mellett a hazai kereskedelmi- ingatlan piacon felfelé emelkedő ingatlanpiac lefelé indult meg, sőt még több szektort is érintett a túlkínálat az esetleges kereslet visszaesése végett.A kiskereskedelmi ingatlanok, telkek kihasználatlansága végett szintén növekedett, amire persze a bérleti díjak csökkenése is hatással van. A piaci igények is visszafogottan fogják a keresleti feltételeket megteremteni, a kereskedelmi ingatlanok piacán. A koronavírus hatására a makrogazdasági környezet a gazdaságot szorosan követő ingatlanpiacon is érezteti következményét. A piaci folyamatok túlértékeltség kockázatainak a növekedésébe mutatnak.Bízom benne, hogy az ingatlanpiac a jövőre nézve javuló tendenciát fog mutatni, s sok család saját ingatlanhoz vagy az ingatlanok építésére alkalmas telkek megvásárlásához juthatnak és pozitívan fogok mindenkit biztatni arra, hogy, amilyen támogatásokat, kedvezményeket az állam felkínál, azzal mindenki lehetőség szerint éljen.

Leírás
Kulcsszavak
kereskedelem, marketing, önkormányzat, telekértékesítés, kereslet, kínálat, ingatlannyilvántartás, földhivatal, állami támogatások, CSOK, babaváró támogatás, falusi CSOK
Forrás