A magyar sneaker kultúra, mint stílusközösség a közösségi média korában

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Szakdolgozatom a sneaker kultúra és sneaker közösség néhàny aspektusànak – például hozzájuk kapcsolódó piaci mechanizmusok, azon belül pedig a hazai vonatkozásokra is kitérve – vizsgálatát takarja, különböző hazai szereplők tapasztalatainak, illetve véleményeinek összegyűjtésével.Kik azok a sneakerheadek? Miben ragadható meg a közösségiség jellege? Milyen többletértékkel szolgál a közösség a tagjai számára? Részét képezik-e a csoportnak olyan egyének, akik sneakerekről készült képeket nézegetnek az Instagramon, valamint ehhez kapcsolódó tematikus tartalmakat fogyasztanak a Youtube-on és általános értelemben vett módon érdeklődik is e téma iránt, azonban csak egyetlen kosárlabdás cipővel rendelkezik, amely a sneaker fogalmába beleillik, vagy csak azok számítanak sneakerheadeknek , akik a cipők kereskedésével vagy gyűjteményük bővítésével foglalkoznak? Dolgozatomban az ehhez hasonló kérdésekkel kapcsolatban igyekeztem feltárni az összefüggéseket.

Leírás
Kulcsszavak
stílusközösség, sneaker, Nike Air Jordan, Adidas Yeezy
Forrás