A COOP üzletlánc marketingkommunikációja

Dátum
2007-01-10T08:47:54Z
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

A kereskedelemben a kilencvenes években jelentős változások mentek végbe, mely nemcsak a Coop de más üzletláncok eredményességére is jelentős hatást gyakoroltak. A változó fogyasztói igények, az egyre növekvő koncentráció, a beáramló külföldi tőke, a rengeteg helyettesítő termék és márka, mind arra ösztönzik az üzletláncokat, hogy minél hatékonyabb marketinggel szerezzenek nagyobb és nagyobb részesedést az eladásból. A verseny központi eszköze az integrált marketing lett. Dolgozatom célja, hogy a Coop példáján keresztül bemutassam, hogy egy olyan magyar üzletlánc, mely számára a verseny ismeretlen fogalom volt a rendszerváltás előtt, hogyan tud harcolni az új és hatalmas versenytársak ellen a marketingkommunikáció segítségével. Dolgozatomban részletesen bemutatom a Coop tevékenységét, marketing-mix politikáját, és a marketingkommunikációs elemeket (reklám, PR, eladás ösztönzés, személyes eladás).

Leírás
Kulcsszavak
Coop, élelmiszer kereskedelem, marketingkommunikáció, marketing-mix, fogyasztói magatartás
Forrás