Minőségközpontúság egy szolgáltató kisvállalkozás működésében

Dátum
2007-01-11T13:18:21Z
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Az erősödő verseny arra készteti a vállalkozásokat, hogy találjanak egy olyan eszközt, ami előnyösebb helyzetbe hozza őket a versenytársakkal szemben és ez: a minőség. Dolgozatomban kiemelten foglalkozom a szolgáltatásokra vonatkozó minőségügyi kérdésekkel, mivel a szolgáltató szektor szerepe meghatározóvá vált napjainkra. A téma elméleti tanulmányozását követően a gyakorlatban is vizsgálom azt, hogy hogyan felel meg egy szolgáltatással foglalkozó, formális minőségirányítási rendszerrel nem rendelkező kisvállalkozás az egyre növekvő minőségi elvárásoknak.

Leírás
Kulcsszavak
minőségközpontúság, szolgáltatás, kisvállalkozás, minőségköltség, minőségirányítás
Forrás