Turizmus-marketing Tokajban, a Tourinform iroda tevékenységén keresztül

Dátum
2009-03-09T10:41:28Z
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

A dolgozat elsősorban arra a kérdésre keresi a választ, hogy a 2002. óta Világörökség részévé vált Tokaj városa milyen turisztikai marketing tevékenységgel igyekszik magához csábítani a vendégeket. A dolgozat első része igyekszik átfogó képet adni arról, hogy a turizmus - mint iparág - hol tart a fejlődésben világszerte, és mi várható a jövőben. Milyen az egyes földrészek közötti vendégforgalom megoszlása, mi jellemző kontinensünk Európa és azon belül Magyarország turizmusára. Hova tehetjük magunkat mi magyarok a világban, illetve hogy a Tokajt magába foglaló észak-magyarországi turisztikai régiónak és azon belül Tokajnak milyen súlya van a hazai turisztikai életben. A tokaji turizmus-marketing egyet jelent a helyi Tourinform irodával. Így bemutatásra kerül a magyarországi Tourinform-hálózat története, és hogy mi várható egy-egy ilyen iroda munkájától. Ezek után kerül sor a Tourinform Tokaj turisztikai marketing tevékenységének részletes bemutatására, megemlítve az eddig elért eredményeket, és felvillantva a jövőbeli célkitűzéseket.

Leírás
Kulcsszavak
turisztika, Tourinform, turizmus-marketing, vendégforgalom
Forrás