A környezettudatos vállalatirányítás és fogyasztói magatartás szerepe a fenntartható fogyasztásban
Dátum
2009-09-21T08:53:44Z
Szerzők
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt
a fenntartható fogyasztás fogalmának tisztázása, elhelyezése a fenntarthatóságban, milyen területeket érint, és milyen stratégiák léteznek a megvalósításához. A magyar vállalatok környezettudatosságának elemzése, milyen tényezők befolyásolják, milyen alapelveket kell vagy kellene követniük, és a környezettudatos vállalatirányítási rendszer eszközeinek a bemutatása. A fogyasztók felelősségének vizsgálata, kitérve a befolyásoló tényezőkre, a környezettudatosság összetevőire, végül a környezettudatosság jelenlétének vizsgálata a vásárlás folyamatában. Az állam, a média és a civil szervezet szerepének górcső alá vétele a fenntartható fogyasztásban.
Leírás
Kulcsszavak
fenntartható fogyasztás, CSR, környezettudatos vállalatirányítási rendszer, környezettudatosság, környezettudatosságot befolyásoló tényezők