A fogyasztók védelméért vívott harc: a reklámjog kialakulása, szabályai, valamint a fogyasztóvédelem

Dátum
2010-05-20T09:15:56Z
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Szakdolgozatom témája: A fogyasztók védelméért vívott harc: a reklámjog kialakulása, szabályai, valamint a fogyasztóvédelem. Úgy gondolom, hogy a reklámozással és a fogyasztóvédelemmel, valamint jogi összefüggéseinek vizsgálatával foglalkozva egy aktuális és izgalmas témát választottam. Hiszen a reklám a gazdasági hatalmi pozíciókat megteremteni és megdönti, egy állandó mozgásban lévő terület, ami behálózza, s átszövi életünket.

A reklámok hatásairól, a fogyasztók és döntéseik befolyásolását célzó hirdetésekről számos kérdés merült fel akár szociológiai, akár pszichológiai, akár gazdasági, vagy jogi szempontból.

Leírás
Kulcsszavak
reklámjog, fogyasztóvédelem, reklám
Forrás