Elektronikus banki szolgáltatások az Erste Bank gyakorlata alapján

Dátum
2010-05-25T11:46:31Z
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

A dolgozatom az elektronikus banki szolgáltatásokat mutatja be. A szakirodalmi részben ismertettem az elektronikus banki szolgáltatások kialakulását, fejlődését, majd csoportosítottam azokat a következő módon: bankkártyákkal végezhető elektronikus szolgáltatások, office/home banking szolgáltatások, telebank és call center szolgáltatások, internet banking és mobilbanking szolgáltatások. Ezután bemutattam az Erste Bankot, illetve az ott fellelhető szolgáltatásokat, majd végezetül általános statisztikai adatokat, táblázatokat elemeztem és értékeltem. Ezeket megpróbáltam saját véleményemmel kiegészíteni.

Leírás
Kulcsszavak
e-banking, telebank, call center, internet banking, mobilbanking, office banking, home banking
Forrás