Repozitórium logó
  • English
  • Magyar
  • Bejelentkezés
    Kérjük bejelentkezéshez használja az egyetemi hálózati azonosítóját és jelszavát (eduID)!
Repozitórium logó
  • Kategóriák és gyűjtemények
  • Böngészés
  • English
  • Magyar
  • Bejelentkezés
    Kérjük bejelentkezéshez használja az egyetemi hálózati azonosítóját és jelszavát (eduID)!
  • Digitális könyvtár
  • Hallgatói dolgozatok
  • PhD dolgozatok
  • Publikációk
  1. Főoldal
  2. Böngészés szerző szerint

Szerző szerinti böngészés "Gyarmati, Lilla"

Megjelenítve 1 - 2 (Összesen 2)
Találat egy oldalon
Rendezési lehetőségek
  • Nincs kép
    TételKorlátozottan hozzáférhető
    Diákmunkák a Z generáció szemszögéből Magyarországon: rugalmasság vs. kiszolgáltatottság
    Gyarmati, Lilla; Sipka , Péter Máté; DE--Állam- és Jogtudományi Kar
    A szakdolgozat a diákmunkák magyarországi helyzetét elemzi a Z generáció szemszögéből, különös tekintettel a rugalmasság és kiszolgáltatottság közötti egyensúlyra. A dolgozat bemutatja a diákok foglalkoztatására vonatkozó jogi kereteket, különösen azokat a szabályokat, amelyek célja a fiatal munkavállalók védelme. Emellett feltárja, hogyan segítheti a diákmunka a pénzügyi tudatosság, a munkavállalói készségek és a hosszú távú karriertervek megalapozását, illetve milyen irányokban érdemes fejleszteni a szabályozást a jövőben.
  • Betöltés ...
    Bélyegkép
    TételKorlátozottan hozzáférhető
    Az érettségi vizsga 50 órája
    (2014-05-23T05:25:12Z) Gyarmati, Lilla; Csoba, Judit; DE--Bölcsészettudományi Kar
    2012-ben hatályba lépett a 2011. évi CXC. törvény, amely arról rendelkezik, hogy a 2016-ban és utána következő években érettségizőknek 50 órát kell teljesíteniük iskolai közösségi szolgálat gyanánt. Ez előfeltétele lett az érettségi bizonyítvány megszerzésének és a középiskola sikeres zárásának. A szakdolgozatomban meg kívánom vizsgálni eme törvény bevezetésének hátterében álló lehetséges okokat, ennek különböző céljait, működését és technikáját. Kitérek továbbá a közösségi szolgálat önkéntességhez kapcsolódó viszonyára. Megvizsgáltam, mennyiben segít az a későbbi álláskeresésben, ha a diákok már a tanulmányaik alatt végeznek valamilyen munkát. A kutatást tehát elsősorban a fiatalok, illetve a pályakezdők generációjára összpontosítottam. Ismereteimet a témáról bennfentesek által, tehát diákok, pedagógusok és mentorokon keresztül szereztem, interjúk készítésével. Ezen alanyok különböző területekről, különböző nézőpontú iskolákból származnak, így még színesebbé téve az erről készült vizsgálatot. Kitérek továbbá a véleményekre, és egyes előrejelzésekre is a törvénnyel kapcsolatban.
  • DSpace software copyright © 2002-2025
  • LYRASIS
  • DEENK
  • Süti beállítások
  • Adatvédelmi irányelvek
  • Felhasználói szerződés
  • Kapcsolat
  • Súgó