Repozitórium logó
  • English
  • Magyar
  • Bejelentkezés
    Kérjük bejelentkezéshez használja az egyetemi hálózati azonosítóját és jelszavát (eduID)!
Repozitórium logó
  • Kategóriák és gyűjtemények
  • Böngészés
  • English
  • Magyar
  • Bejelentkezés
    Kérjük bejelentkezéshez használja az egyetemi hálózati azonosítóját és jelszavát (eduID)!
  • Digitális könyvtár
  • Hallgatói dolgozatok
  • PhD dolgozatok
  • Publikációk
  1. Főoldal
  2. Böngészés szerző szerint

Szerző szerinti böngészés "Ridzig, Gabriella"

Megjelenítve 1 - 4 (Összesen 4)
Találat egy oldalon
Rendezési lehetőségek
  • Nincs kép
    TételSzabadon hozzáférhető
    Narrowing the inclusion gap: teachers and parents around SEN students
    (2024) Dan, Beáta Andrea; Szűcs, Tímea; Sávai-Átyin, Regina; Hrabéczy, Anett; Kovács, Karolina Eszter; Ridzig, Gabriella; Kis, Dávid; Bacskai, Katinka; Pusztai, Gabriella
  • Nincs kép
    TételSzabadon hozzáférhető
    Problémák és megoldások a sajátos nevelési igényű diákok tanárai és szülei közötti együttműködésben
    (2023) Bacskai, Katinka; Dan, Beáta Andrea; Szűcs, Tímea; Sávai-Átyin, Regina; Hrabéczy, Anett; Kovács, Karolina Eszter; Ridzig, Gabriella; Kiss, Dávid Mihály; Pusztai, Gabriella
  • Betöltés ...
    Bélyegkép
    TételKorlátozottan hozzáférhető
    Teaching English for Students with Special Educational Needs During the Pandemic
    Ridzig, Gabriella; Hegedűs, Gabriella; Dorgainé Hrabéczy, Anett; DE--Bölcsészettudományi Kar
    The main topic of my thesis is the English language education of students with special educational needs during the pandemic. The purpose of the research was to find out how the English language education of students with special educational needs was realized during the pandemic. In addition, I wanted to know what difficulties these children, their parents, and their teachers had to face during the COVID-19 pandemic. In this research, I examined parental involvement in the education of these children, as well as the ICT tools used for their development. A semi-structured personal interview was used as a measuring tool, which consisted of 36 questions for parents and 29 questions for English teachers. At the end of my research, I came to the conclusion that more emphasis should be taken on the proper education of these children.
  • Nincs kép
    TételSzabadon hozzáférhető
    Teaching English for Students with Special Educational Needs During the Pandemic
    (2024) Ridzig, Gabriella; Hrabéczy, Anett; Hegedűs, Gabriella
  • DSpace software copyright © 2002-2025
  • LYRASIS
  • DEENK
  • Süti beállítások
  • Adatvédelmi irányelvek
  • Felhasználói szerződés
  • Kapcsolat
  • Súgó