Hallgatói dolgozatok (Neveléstudományok Intézet)
Állandó link (URI) ehhez a gyűjteményhez
A Neveléstudományok Intézete hallgatói dolgozatainak gyűjteménye.
Böngészés
Hallgatói dolgozatok (Neveléstudományok Intézet) Tárgyszó szerinti böngészés "7P modell"
Megjelenítve 1 - 1 (Összesen 1)
Találat egy oldalon
Rendezési lehetőségek
Tétel Korlátozottan hozzáférhető A kulturális marketing változásaiNádra, Dóra; Márkus, Edina; DE--Bölcsészettudományi KarSzakdolgozatom témája a kulturális marketing, melyet az Örkény István Színház esetében vizsgáltam, célom a változásainak bemutatása. Ennek okán ismertetem a kultúra és a marketing fogalmát, majd kifejtem miben másabb a kulturális marketing a hagyományostól. Felsorolom a színházi marketing-eszközöket és taglalom a marketing stratégia elemeit, ezen belül részletezem a marketing mix meghatározását a 4P és 7P modelleken keresztül. Az elméleti rész áttekintését követően interjús kutatásom eredményeit írom le, melyet beavatkozás mentes módszerrel bővítettem. A vizsgálat folyamán az Örkény István Színházban dolgozó négy vezetői pozícióiban lévő személlyel készítettem félig strukturált interjút a színházban történő marketinget érintő változásokról, érintve a termék, az ár, a csatorna, a kommunikáció, az emberi tényező, a tárgyi elemek és a folyamat elemeket. Kifejtem milyen hatással volt az Örkény István Színházra a világjárvány és mely területeken kellett változtatásokat eszközölniük még a koronavírust megelőzően. Továbbá, hogy milyen nehézségek léptek fel az elmúlt tíz év során. Ismertetem, milyen módszereket alkalmaznak arculatfejlesztés szempontjából és miért tartják ezt kulcsfontosságúnak.