Kapcsolatrendszer az értékesítési logisztikában a Daniella Kereskedelmi Kft. esetében
Dátum
Szerzők
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt
Dolgozatom fő célkitűzése az értékesítési logisztika kapcsolatrendszerének feltérképezése, valamint egy adott vállalat strukturális rendszerén belüli helyzetének vizsgálata. Bemutatom, hogy a vállalati késztermék milyen munkafolyamatokon megy keresztül az értékesítési logisztika rendszerének egyes állomásain. Az elosztási rendszerekkel szemben támasztott követelményeket a rendszerek egyes típusai között külön vizsgálom. Vizsgálatokat folytattam a Daniella Kereskedelmi Kft értékesítési feladatainak és vevőkiszolgáló rendszerének részletes feltérképezése céljából. Nagy hangsúlyt fektettem a vállalkozás vevő-kiszolgálási tevékenységének részletes elemzésére, valamint arra, hogy az ügyfelekkel milyen szoros kapcsolat alakult ki, ezt hogyan egészítik ki az ISO 9001-es minőségirányítási rendszerrel. Választ kerestem arra a kérdésemre, hogy a vevőkiszolgálás miként szerveződött a cég indulása óta eltelt tizenkét évben és ezzel összefüggésben milyen fejlesztéseket terveznek a jövőben. Eredményeim alapján olyan javaslatokat és megállapításokat igyekeztem tenni, amelyek esetleg hozzájárulhatnak az értékesítési logisztika vállalaton belüli fejlesztéséhet, illetve lehetőséget ad a vevői igények felmérésének újszerű eszközeinek használatára és így hatékonyabbá tételére.