A Comenius 2000 I. minőségirányítási modell bevezetése az Arany János Gimnázium, Egészségügyi Szakképző Közgazdasági Szakközépiskola és Szabó Pál Kollégiumban
Dátum
Szerzők
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt
Amikor a diplomamunka témámat kiválasztottam, elsősorban azt a célt tűztem ki magam elé, hogy egy konkrét szervezet példája alapján bebizonyítsam az elmélet és a gyakorlat közötti relevanciát. A dolgozatban a központi kérdésem az, hogy a szervezet – adott esetben az iskola – milyen módon, milyen módszerekkel tud teljesítményt felmutatni, minőséget biztosítani, és fejleszteni, valamint milyen indikátorok alapján lehet megbecsülni, felmérni a helyzetet és milyen irányba érdemes elmozdulni a minőségjavítás felé.A Comenius 2000 I. minőségirányítási modell részletes bemutatására vállalkoztam, amelyet az Arany János Gimnázium Egészségügyi Szakképző és Közgazdasági Szakközépiskolában vezettek be. Legfőbb megállapításom, hogy ha a teljesítményértékelést illetve a minőségirányítást megfelelően alkalmazzák, akkor az segíti a tervezést, az eredmények elérését, a fejlesztést, valamint annak biztosítását, hogy az oktatás-nevelés intézményeiben folyamatosan rendelkezésre álljanak és megfelelően tevékenykedjenek azok az emberek, akik révén a stratégia és a célkitűzések megvalósíthatók.