Kétszemélyes stratégiai játék megvalósítása Java-ban

Dátum
2012-12-20T15:38:49Z
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Kétszemélyes játékok közül egy kellően ismert és megfelelően bonyolult játékot választottam, a dámát, mely nagy történelmi múltra tekint vissza a mesterséges intelligencia területén. A különböző szabályok miatt a játéknak sokféle változata alakult ki, ezek közül a kutatásaim középpontjába a hagyományos dámajátékot helyeztem. A dolgozatomban bemutatásra kerülnek a számítógépes megvalósításhoz szükséges mesterséges intelligenciai alapismeretek, a dáma és a mesterséges intelligencia kapcsolatának rövid történelmi áttekintése, a játék szabályrendszere, állapottér-reprezentációja, a lépésajánló algoritmusok, a program felhasználói felülete és implementálása.

Leírás
Kulcsszavak
dáma, mesterséges intelligencia
Forrás