Egy számítógépes játéksorozat marketingkommunikációja

Dátum
2013-04-15T10:32:02Z
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Szakdolgozatom témájául egy számítógépes játéksorozat marketingtechnológiáját, közösségivé válását választottam. A témát egy elismert számítógépes játékfejlesztő cégen, a BioWare Corporation-ön keresztül szeretném bemutatni. A cégen belül a Dragon Age című játéksorozatuk termékeit, közösségivé válását, a közösségek életben tartását, marketingkampányát, sikerességének okait, fogadtatását mutatom be. Érdekel, hogy hogyan kommunikál a cég a rajongókkal, és ez milyen módon változik a játéksorozat három részének kiadásai között. A játék egy közösséget, társadalmat éltet, akik szenvedélyesen játszanak vele, pénzt, szabadidőt áldoznak rá. Ennek sokrétűségét részletezem. A játékcsalád részletes bemutatását teszem meg, szót ejtek a játékhoz kapcsolódó, piacon megtalálható termékekről, a játékok megítéléseiről, a játéknak köszönhetően kialakult közösségekről, a cég és a közönség, valamint a rajongók egymás közötti kommunikációjáról. A sorozat jelenleg is készülő harmadik részére, jelenleg is tartó marketingkampányára is kitérek.

Leírás
Kulcsszavak
marketing, számítógépes játék, gamification
Forrás