Mesterséges intelligencia bemutatása egy többszemélyes játék implementációjában

Dátum
2014-01-16T10:30:53Z
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

A szakdolgozat célja, hogy egy szokványostól eltérő, mesterséges intelligencia problémát elemezzen ki, és oldjon meg. Ez azt jelenti, hogy egy nem klasszikus, többszemélyes játékhoz keres egy kellően jó lépésajánló algoritmust. Ez az algoritmus a max-N algoritmus lesz, amelyet a szakdolgozat részletesen bemutat. Összehasonlítja továbbá a képzésen tanult algoritmusokkal, illetve egy alkalmas játékon mutatja be az algoritmus működését. A dolgozat tartalmazza az algoritmus működéséhez szükséges elméleti hátteret (állapottér reprezentáció, játék reprezentáció, heurisztikák), valamint egy kisebb összefoglalót magáról a játékprogramról.

Leírás
Kulcsszavak
mesterséges, intelligencia, max-n, algoritmus, többszemélyes, játék
Forrás