A tanulási orientáció változásának vizsgálata az általános iskola 8., valamint a középiskola 9. És 12. évfolyamán
Dátum
2014-04-03T09:42:01Z
Szerzők
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt
Az általános iskolákban a nyolcadik osztályosok, a középfokú oktatási intézményekben a kilencedik és tizenkettedik évfolyamon tanulók számára - újszerű kezdeményezésként – felvállaltuk a Tanulási Orientáció Kérdőív (Kozéki – Entwistle, 1986) felvételét, ezzel is segítve a diákok középfokú és felsőfokú tanulmányainak eredményességét. A tehetségtörténeti bevezető után dolgozatomban szeretném bemutatni a kérdőív felvételében részt vevő tanulók csoportját, a vizsgálatok eredményeit, a kapott eredmények értékelését és összehasonlítását az Arany János Tehetséggondozó Programba beválogatott tanulók eredményeivel, és az intézményünk távlati terveit.
Leírás
Kulcsszavak
tanulási stratégia, tanulási orientáció