Lépésajánló algoritmus webes játék implementálásában

Dátum
2014-05-13T07:39:33Z
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Webre fejlesztett, mesterséges intelligencián alapuló lépésajánló algoritmust tartalmazó játék program. A dolgozat részletesen ismerteti a játékot, a játékszabályokat, szabályos megtehető lépéseket. A mesterséges intelligenciák tanult tárgyra támaszkodva részletes állapottér reprezentációt készítettem a játékhoz. Részletesen ki van fejtve a kiinduló Minimax lépésajánló algoritmus. Ismertetem a kiinduló algoritmus átalakítását, indoklással, miért volt szükséges átalakítani az eredeti algoritmust, az adott játékhoz. Bemutatom a felhasznált heurisztikát, illetve kifejtem a heurisztika egy továbbfejlesztési, javítási lehetőségét. Ezek után bemutatom a fejlesztéshez felhasznált technológiákat. Röviden ismertetem az érintett fontosabb szabványokat és kitérek a program webes validálható részére.

Leírás
Kulcsszavak
lépésajánló, web, játék, implementálás, mesterséges intelligencia, algoritmus
Forrás