A vendégelégedettség mérése a debreceni Csokonai étteremben

Dátum
2014-05-20T11:29:54Z
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Szakdolgozatomban a vendégelégedettséget vizsgáltam a debreceni Csokonai éttermen keresztül, ami a város egyik régi múltra visszatekintő és mai napig is sikeresen működő étterme. Témám kibontását a vendéglátás fogalmával kezdtem, majd annak jelentőségeiről írtam kulturális, gazdasági és társadalmi szempontból. Ezt követően feltártam a vendéglátás jelenlegi piaci helyzetét egy PEST analízis segítségével. Majd rátértem a szolgáltatások sajátosságaira,aztán a dolgozatom központi témájára a vendégelégedettség vizsgálatára. Végezetül saját kutatásom eredményeit mutatom be, melynek alapja egy elektronikus kérdőív volt, amit a Csokonai étterem vendégei között végeztem.

Leírás
Kulcsszavak
vendégelégedettség, vendéglátás, étterem
Forrás