A HR branding a toborzás jövője?

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Dolgozatom fókuszában a branding és a toborzás kapcsolata állt, amely jelenleg a HR jövőjével foglalkozó szakemberek egyik legkiemeltebb témája. A folyamatosan változó feltételek a toborzás innovatív megközelítését követelik meg. Egyre több vállalat ismeri fel a munkáltatói márka jelentőségét, és alkalmazza aktívan – ilyen a Robert Bosch Elektronika Kft. is. Kérdéses azonban, hogy műszaki területen, ahová a vizsgált szervezet munkaerőt toboroz, mennyire képes elérni a célcsoportot és milyen mértékben működnek hatékonyan a jelenlegi branding eszközök. Témaválasztásomat tehát főként az indokolta, hogy a mérnökök nehezen elérhetőek a munkaerő-piacon, ezzel a kihívással pedig a vizsgált vállalat nap, mint nap szembenéz.

Leírás
Kulcsszavak
emberi erőforrás menedzsment, toborzás, HR branding
Forrás