Kettes snapszer játék implementálása mesterséges intelligencia felhasználásával

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

A szoftver elkészítése során a kijelölt céljaimat sikerült elérnem. Egy olyan állapottér reprezentációt sikerült létrehoznom, amely minden olyan információval rendelkezik, amikkel le lehet írni egy adott játékos szemszögéből a játék aktuális állását, olyan információk nélkül, melyek bár a játékot meghatározzák, de az adott játékos vagy nem tud arról a dologról pontos információkat, vagy nem szükséges neki. Ehhez az állapottérhez a megfelelő operátorokat sikerült létrehozni, amelyek az állapotról tökéletesen meg tudják állapítani, használható-e az adott állapoton, valamint valódi állapotból, valódi állapotot képeznek.

Leírás
Kulcsszavak
mesterséges intelligencia, snapszer
Forrás