Hátrányos helyzet hatása a szülők nevelési stílusára, a gyermek kötődésére az anyához és az iskolához

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

A hátrányos és nem hátrányos helyzetű gyermekek vizsgálata a szülői nevelési stílusok, az anyához és az iskolához való kötődés mentén. Célom a hátrányos helyzetből fakadó tényezők hatásainak megismerése. Szakirodalmi áttekintés után ezen változók vizsgálata nevelésre és iskolai kötődésre vonatkozó mérőeszközzel, valamint a madárfészek rajzteszttel, mely az anyához való kötődésről ad képet. A madárfészek rajzteszthez tartozó történetek elemzése. Statisztikai összefüggések keresése a változók között. A vizsgált változók alapján a két csoport között eltéréseket tapasztaltam.

Leírás
Kulcsszavak
hátrányos helyzet, kötődés anyához, iskolai kötődés, nevelési stílus, madárfészek rajz
Forrás