Tanulási motiváció vizsgálata kérdőíves módszerrel különös tekintettel a Tóth Árpád Gimnáziumban működő Arany János Tehetséggondozó Programban tanuló diákok motivációjára

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

A dolgozat a tanulási motivációt vizsgálja az egyik debreceni gimnáziumban működő tehetséggondozó programban tanuló diákok megfigyelésével. Az osztály tanulói kitöltöttek egy kérdőívet, amelynek feldolgozása során képet kaptunk a diákok tanulási motivációiról. Kontrollcsoportként egy másik, velük egy évfolyamra járó osztály tanulóit is megvizsgáltuk ugyanilyen módszerrel. A két osztály tanulóinak eredményeit összehasonlítva sok, továbbgondolásra érdemes megfigyelést tettünk.

Leírás
Kulcsszavak
motiváció, kérdőív, AJTP, tehetség, tehetséggondozás
Forrás