A hosszú XIX. század történetének tanítása a középiskolában a NAT kiadásáról és végrehajtásáról szóló 110/2012 (VI.4) kormányrendelet előtt és után

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Ezen dolgozat célja, hogy két, a NAT kiadásáról és végrehajtásáról szóló 110/2012 (VI.4) kormányrendelet előtti és utáni tankönyvet összehasonlítson és elemezzen. A kiválasztott időszak, a hosszú XIX. század, amelyet az összefüggő féléves gyakorlatom során is tanítottam, így van tapasztalatom arról, hogyan alkalmazható a tankönyv a tanórai keretek között. Ennek megfelelően, az összehasonlítás és elemzés során gyakorlati szempontokat fogok követni mind a tanár és a diákok szempontjából szemlélve is. Vizsgálatom során megállapítottam, hogy az új forrásközpontú tankönyv rendelkezik bizonyos hibákkal, azonban remekül alkalmas a kompetenciák fejlesztésére és az új típusú érettségire való felkészítésre.

Leírás
Kulcsszavak
tankönyv, gimnázium, NAT, összehasonlítás, történelem
Forrás