Motiváció a középiskolában
Absztrakt
Kezdő tanárként nagyon érdekel, hogy vajon mi motiválja a mai 16-17 éves korosztályt, hogy megfeleljen az iskolai követelményeknek. Mindemellett a szakdolgozatom témája azért is aktuális, mert a földrajz és a történelem tantárgy társadalmi megítélése az idők során sokat változott, és ez jelentősen befolyásolja a diákok továbbtanulási szándékát. Ezért a dolgozatom célja, hogy egy kérdőíves vizsgálat segítségével bemutassam, mennyire motiváltak a 16-17 éves diákok a földrajz és a történelem tantárgy tanulásában. Az elkészített kérdőíveket a diákok egy Google űrlapon keresztül töltötték ki, és küldték el nekem. Kiderült, mennyire különböznek egymástól a tantárgyi motivációt illetően a különböző tagozatú osztályok.
Leírás
Kulcsszavak
motiváció, földrajz, történelem