Az intézményvezetés feladatai külső szakmai ellenőrzésben és minősítésben részt vevő pedagógusok támogatásában, lelki egészségének megőrzésében

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Az intézményvezetés feladatait vizsgáltam a külső szakmai ellenőrzésben, és minősítésben részt vevő pedagógusok támogatásában, lelki egészségének megőrzésében. Bemutattam a pedagógusok előmeneteli rendszerének jogszabályi hátterét. Leírtam a minősítés, tanfelügyeleti ellenőrzés, intézményi önértékelés folyamatát. Szakirodalomra támaszkodva bemutattam a mentális egészség, mentálhigiénia, és a stressz szerepét. Kérdőíves kutatás segítségével választ kerestem arra, hogy a pedagógus előmeneteli rendszer okoz-e stresszt a résztvevők körében. Az esetlegesen megjelenő stresszt, hogyan próbálják kezelni. Milyen támogatást várnak el az intézményvezetéstől.

Leírás
Kulcsszavak
minősítés, tanfelügyelet, lelki egészség, stressz
Forrás