A pedagógus életpályamodell fogadtatása Hajdúböszörmény óvodapedagógusainak körében
Absztrakt
Kutatásomban a Hajdúk fővárosában, Hajdúböszörményben, öt óvodában dolgozó óvodapedagógusok életpályamodellről alkotott véleményét mutatom be. Aktualitása miatt választottam szakdolgozatom témájául. A 2013. szeptember 1-jétől bevezetett pedagógus életpályamodell számos változást hozott a pedagógusok életében. A minősítő folyamatban már részt vett és még előtte álló kollégák tapasztalatait, véleményét vizsgálom. Kérdőíves kutatásomban az életpályamodell bevezetésének módját, céljait, a fokozatait, a minősítés hatékonyságát, a pilot programban résztvevők számát, motiváltságuk okát, a minősítő eljárással kapcsolatos nehézségeket, könnyebbségeket, gyakornoki, mentori rendszerről alkotott véleményüket dolgozom fel.
Leírás
Kulcsszavak
portfólió, életpályamodell, pedagógusi kompetenciák