Csoportkohézió megerősítése és személyiségfejlesztés kiskamasz korban

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

A dolgozat központi témája a személyiségfejlesztés és szociáliskompetencia fejlesztés az általános iskolás kiskamasz gyerekek körében. A dolgozat első fejezeteiben a téma elméleti háttere, második felében pedig egy fővárosi általános iskola 5. osztályában vezetett szociális kompetenciákat fejlesztő, mentálhigiénés csoportmunka folyamata kerül bemutatásra. A dolgozat összegzéseképp elmondható, hogy a gyermekek személyiségének fejlesztésére adott és alkalmas színtér az iskola. Fontos, hogy szakértelemmel, odafigyeléssel és tudatosan folyjon a diákok önismeretének formálása.

Leírás
Kulcsszavak
szociometria, kiskamasz kor, csoport, személyiségfejlesztés
Forrás